MaggiMikmar

How my soul longs for you

Publicerad 2013-06-30 13:46:52 i

Åh vad jag saknar ett piano. Vad mitt hjärta längtar efter att få sjunga. Vad mina fingrar längtar efter att få spela. Vad mina öron saknar att få höra. Men just nu har jag inget piano. Då får man sätta sig ner och lyssna. Stå vid spisen och nynna. Sitta vid datorn och sjunga med. Ingen som ser, ingen som hör (förutom grannarna...) Det får duga så länge - för det är bra att längta, då vet man att det betyder något för ens liv.
 
Here I stand before you
My heart is still
Wanting just to be with you
Waiting here
Long for you voice to speak
Touch me now
Its your face I seek
 
On my knees
For you I lay my life
Giving all
A living sacrifice
Take my life
And all that I long to be
Set it apart
Only for you my king
 
How my soul longs for you
To be with you
Adore you
Nothing more I want to do
Than to sing to you
 
Jesus I'm in love with you
Speak to me
Whisper your words of truth
Take my heart
Won't you make me new
Jesus, how I love you
How I love you
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela